Top 5 anime.
5 participanți
Pagina 1 din 1
Top 5 anime.
1. Code Geass.
Primul anime care mi-a plăcut în totalitate deşi am amânat să-l termin -__-; Anyway mi.a plăcut anime-ul,povestea a fost foarte interesantă şi mi-a plăcut de Lelouch că a vrut să facă o lume mai bună de dragul surorii lui şi chiar a iscat un război pentru asta,chiar a primit puterea oferită de C.C. şi şi-a riscat viaţa pentru asta şi acest lucru este unul admirabil după părerea mea.Personaje preferate ar fi desigur Lulu şi C.C. <3 îmi place părul ei.
2. Kuroshitsuji
Grr prima dată am crezut că este un anime mai...ehm serios da' numai la ce mă aşteptam eu nu a fost şi chiar îmi pare bine <33.mi-a plăcut toată povestea,acum aştept sezonul 2 care sper să fie ca primul.Mi-a plăcut de Sebastian,mai ales firea lui şi cum îl trata pe Ciel.
3.Kaichou wa maid-sama.
Sinceră să fiu prima dată m-a atras Usui la anime :]] era prea kawaii <3 şi am încpeut să-l urmăresc,acum sunt la zi şi a început să-mi placă cel mai mult caracterul Misei şi faptul că ea deţinea controlul cam peste tot în şcoală,iar la cafenea era drăguţă.Şi Usui îmi plăcea când făcea vocea aia ca şi cum nu ar ştie nimic,mă amuza chiar şi cei 3 idioţi cum le-a zis Misa colegilor ei că tot veneau la cafenea mi-au plăcut,aică m-au făcut să râd.
4.Shugo Chara [+ Doki!]
Hehe şi la anime-ul ăsta numai de dragul lui Ikuto am început să-l vizionez plus că la început povestea cu ouăle mi s-a părut...copilăroasă.Deşi l-am terminat tot ma ivreau -.- îmi plăcea povestea oarecum şi finalul a fost cam de aşteptat deoarece Amu era prea mică pentru Ikuto. -.-
5. Lovely Complex
O povetse amuzantă dintr-o fată înaltă şi un băiat scund care nu se suportau dar au devenit iubiţi până la umră.Mi-a plăcut povestea şi am terminat şi filmul da' parcă anime-ul a fost mai bune <3 Otani a fost prea amuzant şi Risa când zicea "Aho!" :]]
Primul anime care mi-a plăcut în totalitate deşi am amânat să-l termin -__-; Anyway mi.a plăcut anime-ul,povestea a fost foarte interesantă şi mi-a plăcut de Lelouch că a vrut să facă o lume mai bună de dragul surorii lui şi chiar a iscat un război pentru asta,chiar a primit puterea oferită de C.C. şi şi-a riscat viaţa pentru asta şi acest lucru este unul admirabil după părerea mea.Personaje preferate ar fi desigur Lulu şi C.C. <3 îmi place părul ei.
2. Kuroshitsuji
Grr prima dată am crezut că este un anime mai...ehm serios da' numai la ce mă aşteptam eu nu a fost şi chiar îmi pare bine <33.mi-a plăcut toată povestea,acum aştept sezonul 2 care sper să fie ca primul.Mi-a plăcut de Sebastian,mai ales firea lui şi cum îl trata pe Ciel.
3.Kaichou wa maid-sama.
Sinceră să fiu prima dată m-a atras Usui la anime :]] era prea kawaii <3 şi am încpeut să-l urmăresc,acum sunt la zi şi a început să-mi placă cel mai mult caracterul Misei şi faptul că ea deţinea controlul cam peste tot în şcoală,iar la cafenea era drăguţă.Şi Usui îmi plăcea când făcea vocea aia ca şi cum nu ar ştie nimic,mă amuza chiar şi cei 3 idioţi cum le-a zis Misa colegilor ei că tot veneau la cafenea mi-au plăcut,aică m-au făcut să râd.
4.Shugo Chara [+ Doki!]
Hehe şi la anime-ul ăsta numai de dragul lui Ikuto am început să-l vizionez plus că la început povestea cu ouăle mi s-a părut...copilăroasă.Deşi l-am terminat tot ma ivreau -.- îmi plăcea povestea oarecum şi finalul a fost cam de aşteptat deoarece Amu era prea mică pentru Ikuto. -.-
5. Lovely Complex
O povetse amuzantă dintr-o fată înaltă şi un băiat scund care nu se suportau dar au devenit iubiţi până la umră.Mi-a plăcut povestea şi am terminat şi filmul da' parcă anime-ul a fost mai bune <3 Otani a fost prea amuzant şi Risa când zicea "Aho!" :]]
Soeh.- Newbie
- Warn :
Karma :
Concursuri castigate :
Manga preferat/e : Moe kare!Watashi ni xx Shinasai!,Barajou no kiss,S.L.H
Anime preferat/e : Code Geass,Kuroshitsuji,Kaichou wa maid-sama
Sex :
Mesaje : 28
Puncte : 25190
Reputatie : 0
Data de inscriere : 10/07/2010
Re: Top 5 anime.
1.Naruto
2.Zombie Loan(fairy tail si zombie loan..nu ma pot decide~_~)
3.Loveless
4.Bleach
5.One piece.
si cam atat..
2.Zombie Loan(fairy tail si zombie loan..nu ma pot decide~_~)
3.Loveless
4.Bleach
5.One piece.
si cam atat..
Ultima editare efectuata de catre Virusel in Lun Iul 12, 2010 6:23 am, editata de 1 ori
Virusel- Fondator
- Warn :
Karma :
Concursuri castigate :
Manga preferat/e : Naruto,Bleach,B Gata H Kei,Seiko No Qwaser
Anime preferat/e : Naruto,Fairy Tail,B Gata H Kei,KissxSis,Seiko no Qwaser,Princess Lover,daca te mai intereseaza..scrie pe pereti:))
Sex :
Mesaje : 374
Puncte : 26037
Reputatie : 0
Data de inscriere : 07/07/2010
Varsta : 28
Localizare : In iad..
Re: Top 5 anime.
1.Naruto
2.Bleach-Fairy Tail..(nu pot decide <3)
3.Slayers
4.Yu Gi Oh GX
5.Spirala
2.Bleach-Fairy Tail..(nu pot decide <3)
3.Slayers
4.Yu Gi Oh GX
5.Spirala
Dya- Newbie
- Warn :
Karma :
Concursuri castigate :
Manga preferat/e : Full Metal Panic
Anime preferat/e : Yu Gi Oh GX, Soul Eater, D.Gray Man, Vampire Knight, Bleach, Gravitation, Nana, Death Note, Blood +, Yu Yu Hakusho,Naruto,Kamikaze Kaitou Jeanne,DN Angel, The Wallflower,Captain Tsubasa,Kilari,Tokyo Mew Mew,Spiral,Angel Beats,Shaman King,Slayers,Trinity Blood:Trimisul Vaticanului si multe altele
Sex :
Mesaje : 493
Puncte : 25800
Reputatie : 0
Data de inscriere : 08/07/2010
Varsta : 28
Localizare : in Heaven where are only demons
Re: Top 5 anime.
1.Gankutsuou
2.Kannazuki No Miko
3.Suzumiya Haruhi no Shoushitsu
4.Lovely complex
5.Gakkou No Kaidan
2.Kannazuki No Miko
3.Suzumiya Haruhi no Shoushitsu
4.Lovely complex
5.Gakkou No Kaidan
Kitto.- Newbie
- Warn :
Karma :
Concursuri castigate :
Manga preferat/e : Fullmetal Alchemist,Vampire Knight, Death Note
Anime preferat/e : Inukami, D.Gray Man,Naruto, Vampire Knight, Kannazuki No Miko,Paradise kiss, Ful metal alchemist, Loveless, Lucky Star,Rozen Maiden,La Corda d'ora,Death Note,Bleach, Nana,Gravitation, Spiral,Gakkou No Kaidan,Kaleido Star,Trinity Blood, Elfen Lied,Strawberry Panic,Chrono Crusade,Earl and Fairy,Hellsing,Clannad,Detectiv Conan,Blood+,K-ON,Soul eater, Suzumiya Haruhi no Shoushitsu, Kobato, Code geass, Vocaloid,Kiddy grade,Gallery fake, Trigun,Hell Girl,Mermaid Melody,R.O.D,Inuyasha, Full Moon wo Sagashite, Kamikaze Kaitou Jeanne, Shaman King, Fruits Basket, Lovely complex, Rosario+Vampire , Air Gear ,Maria-sama ga miteru,Shugo Chara,Kuroshituji,Ghost in the Shell: Stand Alone Complex,Gankutsuou(Contele de Monte Cristo),zero no tsukaima,Shakugan no Shana,Kareshi Kanojo no Jijou,D.N Angel etc.
Sex :
Mesaje : 582
Puncte : 25850
Reputatie : 0
Data de inscriere : 08/07/2010
Varsta : 27
Localizare : Intr'un loc retras, special pentru mine :x
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum